تعلل در فرآیند زبان آموزی: راهکاری سازنده یا فقط زمان سوزی مخرب؟

صابر خوئی اسکوئی؛ دکتر سعیده آهنگری؛ دکتر زهره سیفوری

دوره 9، شماره 1 ، اردیبهشت 1400، ، صفحه 243-259

https://doi.org/10.22049/jalda.2021.26939.1202

چکیده
  افراد بسیاری قادر نیستند مسئولیتهایی که برعهده آنها گذاشته شده را در موعد مقرر انجام دهند یا حداقل آن را در لحظه‌ی آخر فرجه تعیین شده انجام می دهند. آنچه اصطلاحاً تعلل نامیده می‌شود، در انجام فعالیت‌های آکادمیک معمولا پدیده‌ای ناامید کننده محسوب می‌شود که اکثرا منجر به نتایج ناخوشایندی می‌گردد. با وجود این، برخی از دانشجویان ...  بیشتر